Tavo verslo skaitmeninės galimybės vienoje vietoje!“

Grąžinimo Taisyklės

  1. Paslaugų grąžinimo sąlygos

    • Grąžinimas taikomas tik tais atvejais, kai:

      • Užsakyta paslauga nebuvo suteikta.

      • Suteikta paslauga neatitiko sutartų reikalavimų dėl paslaugos teikėjo kaltės.

    • Paslaugų grąžinimas netaikomas, jei paslauga buvo visiškai suteikta ir atitiko sutartas sąlygas.

  2. Grąžinimo prašymo pateikimas

    • Klientas privalo pateikti grąžinimo prašymą per 14 kalendorinių dienų nuo paslaugos suteikimo datos.

    • Prašyme būtina nurodyti:

      • Užsakymo numerį.

      • Grąžinimo priežastį.

      • Pateikti įrodymus (jei taikoma).

  3. Grąžinimo procedūra

    • Gavus grąžinimo prašymą, mes įsipareigojame jį peržiūrėti per 5 darbo dienas.

    • Jei prašymas patenkinamas:

      • Užmokestis bus grąžintas į kliento nurodytą sąskaitą per 10 darbo dienų.

    • Jei prašymas atmetamas, klientas bus informuotas apie atmetimo priežastis.

  4. Išimtys

    • Grąžinimai netaikomi šiais atvejais:

      • Paslauga buvo nutraukta kliento prašymu po jos pradžios.

      • Paslauga buvo suteikta pilna apimtimi ir atitiko sutartus reikalavimus.

      • Klientas nepateikė reikalingos informacijos ar prieigos, dėl ko paslauga negalėjo būti tinkamai suteikta.

  5. Atsakomybės ribojimas

    • Svetainiuera.lt neatsako už klientui patirtus nuostolius, jei paslaugų grąžinimo poreikis kilo dėl trečiųjų šalių veiksmų ar kliento aplaidumo.

  6. Kontaktai dėl grąžinimų

    • Jei norite pateikti grąžinimo prašymą ar pasiteirauti dėl procedūros, susisiekite su mumis: